I love mushangz HUYOO!! .

Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa

PengikutKu Yang Setia

Sunday, April 25, 2010

Seronok berjumpe kawan lame semula

ados.. tak tau nak kate ape.. minggu ni aku terasa nak pulang kerumah ayah ...
tyme balik kat umah ayah.. pelbagai rancangan telah diatur diminda ku dengan kawan2 ku..

first aku nk bayar duit broadband yang aku beli..ye la.. pakai duit sendiri.. kne ar byar duit sendiri..lebih2 elaun dah masuk ni.. check lagi tak kan nak biar kan plak..kang kne blacklist susah plak..

bile dipikirkan..nk gi ngan sape ek.. nak bayar kat mane? celcom center terdekat pe ek?sume tu bermain dipikiran ..

last2 call member baek aku husen..

Aku: husen.. ko ape khbar..

Husen: baek.. takat ni ar..hahahah

Aku: ko tawaran GMI ko nak gi x?

Husen: xtaw lagi ar..ko?

Aku: aku pon xtaw ag.. tp minggu ni dier nk aku kompem kan..

Husen: biar kan ar..

Aku: ye ar....ermm.. sok ko free x? aku kat umah ayah aku ni..

Husen: free ar gak..asal?

Aku: aku nak ajak ko keluar ngan aku ar sok.. leh x?

Husen: g mane?

Aku: bayar duet broadband aku ar.. ko taw x mane cawangan terdekat?

Husen: aku pon xtaw ar.. jap.. aku tengok internet..

Aku: ko tengok buat ape.. surf ar skali..wakakakakaka

Husen: tengah surf ar ni ngek!! mcm tmpat ade ni..kat selayang..jalan raja laut, cheras..

Aku: ermm..aku rase kat lowyat ade tempat dier ar..

Husen: betol kew?

Aku: rase nye ar.. sok ko nak tak ikut? aku payung ko ar.. tgk wayng kew..makn kew.. nk x?

Husen: tak kan berdue jew..ajak ar sape2 lagi..

Aku: ko ar ajak..

Husen: dorang xde duet ar..

Aku: hampeh..wey.. pepehal jmpe sok ar..

Husen: k la..

lebih kurang mcm tu la perbualan aku dalam 10 minit..

besok nye husen ni dtg ar umah aku secare mengejut..aku yang tak mandi ag.. dier dah datang.. aku kelam kabut mandi..sebelum mandi..aku bagi ar air jus.. ais krim... air vitagen.. aku xbg dier msok pon.. rumah berselerak skit..hahahahahah
dah mandi aku pon gerak ar.. gi low yat...

sampai2 jew aku masok time square dulu...masok2 jew..meriah sungguh..
kat ground floorr ade audition R-16 breakdance.. berguling aku tgok dorang breakdance..ramai.. sampai xde ruang nk tgok dorang beraksi.. keteorang tgk jap jew..

lepas tu keteorang pusing satu lowyat nk cari tmpat payment bill broadband... skali kat tingkat ground floor jew.. penat aku pusing tgkt tige.. tgkt 2.. tgkt satu..last2 ade tauke tu ckp adek nk byar bill dekat tgkat G..ados..!!

dah bayar.. aku cari mesin ATM lak.. nak cocok card nk keluar duet nk payong kawan yang sudi menemani aku ni.. berator punye ar pnjg..menyampah aku..hahahah... tyme berator tu aku dah jd giler.. peragai giler2 aku dh keluar biler kuar ngan member sekepala ngan aku ni..hahahah

aku jd giler yg mcam mane pown xtaw.. husen jew yg taw.. tp mmg besh ar.. dah lame xjumpe kan ...hahahahah

aku tengok cerita yang menarik ape ade kat wayang...
ternyata cerita banyak x besh...
cerita cinta ade ar.. xkan aku nak tengok cerita cinta ngan kawan laki aku lak.. kang bercium2 kat dalam wayang susah owh..hahahahah

so..aku dah janji kalo xnak tengok wayang aku ajak dier g makn... keteorang pon g makan kat kfc..
ambik snake plate jew..tp dah kenyang giler babun..Ape2 Pon Alhamdulillah... rezeki tuhan beri..

dah kenyang sume ape agi..balik ar.. tp siap tapau ag.. kentang putar yang xabis.. besar punye lak tu..xkn nak buang lak.. so.. g kat kounter..'kak' nak plastik!!!.. ambik ar.. gi men jauh2..hahahah

tyme balik keteorg nek ar monorel.. tyme naek tu..kat stesen mane ntah ternmpak lah kelompok budak perempuan murahan tak pon giler.. melambai2 sume orang kat dalam monorel dengan perasaan yang tidak malu seperti tidak memakai baju.. tyme dorang babai tu aku dengar slmbe buat mke dan mengejek mereka... hahahahahah dorang tersentap jew.. lepas tu buat mke malu2..hahahahahah

aku kat dalam tren dah giler ngan kawan aku aku gi intai baju dalam dier.. aku kate xpakai "......."kew.. tros aku kene ketok!! hahaha.. tu ar..sape suwuh jadi giler lagi..tergelak2 aku dalam tren tu..hahahahah..

malam2 lak aku deal ngan member len gi pasar malam..dah lame xkuar.. gi pasar malam jew.. so keteorang pon deal ar nak gi pasar malam.. jalan2 kat pasar malam bukan beli pape pown.. takat cuci mate jew..hahahah...

dah abis gi cuci mate keteorang pon gi ar mamak...
mamak penoh lak... so..gi cari kedai..survey la katakan.. jmpe ar kedai ni.. so lepak ar.. citer2 mcm2..promte kalo ade msalh pasal komputer hantar kat aku.. maklum la orang skrang blaja pacal komputer..hahahah.. nk dekat 10.30mlm keteorang pon chow la... merempit nek moto..


kire nye lepas gak la windu kat kawan aku yang dah lame x jumpe.. member baek ar ktakan ..
the moral of the story.. jangan la kte lupe kawan yang banyak tolong kte.. selalu la disamping mereka dan selalu la menolong mereka jika mereka didalm kesusahan..=)

No comments:

Post a Comment

Ko ko komen lerr... :D

Sila klik ek..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...