I love mushangz HUYOO!! .

Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa

PengikutKu Yang Setia

Wednesday, November 17, 2010

DARAH !!


FIRST TIME KOT DERMA DARAH

bertempat di pusat perubatan universiti malaya petaling jayaa!!
sebenar kolej kiteorang mengadakan ...
ape ek nk ckp..erm..
kira mcm membantu pihak hospital la..
kempen derma darah la senang..
kitaorang ade beberapa kumpulan untuk dibahagikan

1)kumpulan pertama:orang yang akan menderma darah!!
2)kumpulan kedua: orang yang akan mengedarkan risalah!!
3)kumpulan yang ketiga orang yang menolong lecture membahagikan makanan

kira ramai gak la yang ikut!! 55 orang kowt..!!
1 bas besar..
1 bas kecik..
1 lagi bas pihak hospital..

aku naik bas pihak hospital..
kira macam pelajar jurusan doktor la ni..hahahah(padahal jurusan electronik!)
hahaha

sampai2 jew semua blurr.. nak buat ape ek..
tiba2 sorang dari pihak hospital ckp sila isi borang ek..
borang ape??
borang derma darah la..
aiyoo...!!
hahah
sebenarnya niat xnak menderma..
nak taw sebab ape??
1)ada terbaca fakta bahawa untuk mengumpulkan setitik darah mesti lah sekurang2 nya makan sepingan nasi!!
2)rase mcm membazir darah lak!!
3)aku dah la kecik!! mampos aku nnti!!hhahaha(alasan)

so ramai la yang isi borang.. mcm semua yang nak derma lak..
hahahah..
aku pon buat bodo la..
ikut member aku yang sorang ni..
namanya AMZARI MOHD TAN!!
siot jew..
dier ni xnak derma so aku pon ikut la dier..
hahahahah..

lepas tu lectureku iaitu PN AZLIN RAMLI
lecture paling best la.. kerek pon ade gak..(jangan marah ek puan)
hahaha..
dier pon brkata pada ku!!
puan:haik luqman.. xnak gi derma ke..

aku:xnak la puan.. amzari xderma pon..dier lagi besar dari saye.. suruh la dier..

puan:amzari dah kate kat saye dier xnak derma..dier takut jarum..

aku:hah.. xadil puna..xadil!! xadil!!

puan:saya tengok kamu sihat..gi la derma..

aku: ahh... yela.... (muke hampa sebb member aku xkne..aku yg kurus dari dier ni kne lak..

amzari tengok aku lepas tu siap gelak kan aku lagi..
dalam hati aku siot jew ko!! hahahahahah

so aku pon isi la borang....
dah isi borang kne jumpe doktor..dah jumpe doktor kne cek darah jenis ape..
darah aku jenis A siot!!!
lepas tu brula dapat gi derma darah..
kelakar la dorang ni.. siap buat iklan mcm kat radio tu..
ala.. yang iklan takut derma darah tu..

saya takut jarummm
saya sibuk...
saya dah derma dah dulu...
hahahah
tp bila ramai member nak derma darah teros ade semabgat nak derma..
mana tak nya.. member aku yang lagi kecik dari aku pon derma..
tak kan aku xleh lak..hahahahah
nak taw siapa dier??

Muhd Asyraf!!!
tahniah!!hahah


KLIMAKS
apabila jew time giliran aku nak derma..
duduk la kat kerusi dier.. special kowt.. mcm katil ade gak..
hahah
mule2 dier cocok gune jarum dulu.. tibe2 kulit aku mengelembung..aku pon terkejut la..hahaha
skali dier keluarkan tiub darah tu..
BESAR LA KOWT!!!
tergamam aku.. time dier nak cocok tu aku tahan jew..
skali xsakit LANGSUNG!!
mugkin sebb urat aku dah kembang time dier fist2 cocok kowt..

sekali member aku ckp..laju siot darah ko mengalir..
aku pon tgk.. mak ai.. baru cocok dah suku beg darah tu..
hahah... aku siap mengucapkan..
selamat tinggal darah ku~~(buat2 sedih lak)
dah habis tu dapat makan free..
layan macam raja tu..
buat air tok kite.. dapat makan muffin coklat.. sedap..
siap tapau satu lagi..hahaha
ade sandwich..tp dah ade org habis kan la.. sape la..
makan kalo satu xpe.. ni tiga!!
terok!!haha

tp yang kelakar member aku ni..
keluar air mate kowt.. hahah.. kiteorg siap bahan dier lagi..
Din plak mule xdapat derma.. sebb xckup umur lagi..
tp dapat rayuan!!
tp yg PENTING dapat derma darah..
dapat tolong orang..

WEeeeEEeee~~



No comments:

Post a Comment

Ko ko komen lerr... :D

Sila klik ek..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...