I love mushangz HUYOO!! .

Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa

PengikutKu Yang Setia

Thursday, November 18, 2010

TOLONG LAH PULANG!!

Aku akan tunggu kepulangan mu!!!
siapakah gerangan nya??

dia adalah.....

MY LAPTOP CHARGER!!!
and
MY HANDSET!!
tadaaa!!!!

tibe2 handset aku xleh on ni knape lak ?? xtaw la..
bangun2 jew tros xleh on..
selalunya mesti ade seseorang yang akan mesej aku pepagi buta..
tp hari tu nak tgk jew... xidop..
penat aku on kan dier..

yg pasal charger laptop mmg xleh buat ape la..
boleh lak shorting!! nak repair sendiri boleh..
tp cover xleh nak buat..
hampeh jew..
claim warranty jew la..
tp lembab siot!!!

bangunlah !! tolong la jgn buat mcm ni kat aku.. jgn la hari ni.. tolong... arghh....sok raye haji..nk bergambar pakai ape..warghh... handset 5megapixel tu..

dah buntu nak bt ape.. pepagi tu gak aku hantar kedai..
perghh... mmg tension hari tu..
tp petang tu teros ok dah tension..
nak taw sebab ape.. sebab gi jumpa makcik aku
bukan selalu jumpa an..hahaaha

weeEeee~~

2 comments:

  1. tension2 jmpe makcik? hebaad giler macek tuh.. haha

    ReplyDelete
  2. hahaha... makcik tu ade kuase penyembuhan tension...lalaalal~~

    ReplyDelete

Ko ko komen lerr... :D

Sila klik ek..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...