I love mushangz HUYOO!! .

Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa

PengikutKu Yang Setia

Sunday, December 19, 2010

Cuti Semester Best Siot!!



Wow.. kali ni aku keluar dengan member aku time skola lama dulu... Lame gileeeeeerrrr dah tak kuar dengan Korang semua... Walaupun tak ramai.. cube berempat je kot..
hahahah:P

kali ni perjalanan kami memang memenatkan... memang berbaloi baloi... hahahahah...
nak taw kew kenapa penat?? sebab kami berjalan la... wakakakak...

hari ni kami semua berkumpul di KLCC.. sebab ape?? tak taw... macam tak de motif je..hahahah... tp kata jalan2.. peduli ape itu semua..!!

Pertemuan aku yang pertama ialah berjumpe dengan Syafiq.. kat LRT.. sebab dah rancang..
pertemuan Kedua lak.. Yatie.. kat KLCC...
Pertemuan aku yang terakhir jumpa la si Aida..

Mule Aku dengan syafiq lepak la kat luar KLCC tu.. makan roti boy.. syafiq belanje... mekasih syafiq..hahahah..:P

lepas tu yatie pon sampai.. kne tgu si aida lak.. So.. lepak kat kt kedai buku kat ats tu.. lpk2 je..hahahaha..

aida pon sampai.. Si aida pon ckp.. nak taw tak sebab ape aku lambat?? Aku tengok Barbie..~~ Hampeh tol.. hahah jangan marah ek aida..:P

Lepas tu.. Gi kat KFC.. lapo...
Lepas makan kiteorang gerak Times Square... jalan kaki kot... OK gak.. tp penat pon ade gak... berpeluh ketiak gak la..:P

Sebab ape?? Sebab ade Event.. Comic Fiesta..!!
mule2 Blur la gak.. mano dier tmpat nye... skali kat hotel dier la.. Mahattan Ball room.. tingkat 14 siot.. ok gak la.. banyak gak Cosplay yang gempak2!! Cun2!! hahahah... Smart Siot..

Lepas tu.. dah Lame2 lepak.. Gi shopping jap..baju baru ek yatie... :P
nanti kasi kiteorang tgk.. mesti cun an??hahaha

So dah buat sume.. balik la...Ape lagi... Jalan kaki balik gi KLCC..saat ni dah terasa penat gileeeeeerrrr la.. kaki mcm kayu dah.. dari Times Square Gi KLCC balik sape kate xpenat kot..hahahaha...

dah balik tu... yatie nak singgah Jaya Jusco Kat Wangsa Maju.. Nak beli kek tok mak dier. punya hari jadi pada hari ni lak tu... alooo Sweet nyer..~~ aku dengan syafiq pon teman kan la..
The End~~





Dari kiri syafiq.. tgh Aida dan kanan yatie~


Ni la Yatie.. suka sangat Tangkap gambar..:P
Dress Up cun ni..hahahah



Ni lak Syafiq.. Penat la tu..hahah



Ni dia... Ais krim McFlurry Mcpie yang baru yatie belanje..
mekasih yatie.. abis duit dier aku beli tok Sorang..
Huahahaha!!



Aida dengan Yatie bergambar Sakan~

Kan dah cakap dorang ni suka gaya sakan..
:P




Saat Menunggu Si Aida datang~
Yatie: mana la aida ni..
Syafiq: Tu hah.. ramai aida kat bawah tu..hahaha.
:P



Suasana kat KLCC..




Saya nak makan orang yang tgkp gmbr ni...:P


Posing skit..hahahah


Malunya gambar di tangkap...:P


Gadis melayu terakhir ni..hahahah

Itu dia.. Model kita pada hari ini..:P


Aida tengah tengok pakwe hensem tu..
hahahah:P



Perjalanan Nak pulang~~


Nanti kite jalan lagi ek...
Weee~

2 comments:

  1. wakakakakakuangkuangkuang.sakit pipi aku gelak bace entry ko ni. ;D

    ReplyDelete
  2. hahaha... jgn sakit hati sudah la..hahahah

    ReplyDelete

Ko ko komen lerr... :D

Sila klik ek..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...