I love mushangz HUYOO!! .

Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa

PengikutKu Yang Setia

Thursday, December 15, 2011

Bersawang! Ghairah! Teruja!

Wei! Seriously aku rase berkobar- kobar malam ni yang aku nk bersihkan sawang2 kat blog aku.. ntah dari semalam aku dapat hidayah nk update blog ni..

tibe2 kawan kwan aku ramai lak nk bt blog ni.. aku pon terkejut.. macam satu petanda bahawa blog aku ni perlu diberi didikan yang sempurna balik.. aceceehh~~

Bersawang oh bersawang blog aku.. terbiar tanpa jagaan yang sempurna.. hahaha.. *ayat tak boleh bla..

aku nak cuci balik laptop aku dengan air.. eh silap.. blog aku.. aku nk polish balik.. hihihi

Kepada Nizam.. rasydan ngan nurul.. saksi kan la.. wajah baru.. :D

ok la.. sebelum tu aku nk tunjuk gambar aku ngan idan makan nasi ayam.. lapo doh.. hohohoho

No comments:

Post a Comment

Ko ko komen lerr... :D

Sila klik ek..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...