I love mushangz HUYOO!! .

Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa

PengikutKu Yang Setia

Thursday, December 22, 2011

Nasyid :D

Pelbagai kenangan yang dilalui oleh aku bersama rakan rakan ku terutama dalam kumpulan Nasyid dari kolej ku :)

Macam2 persembahan yang dah dilakukan oleh kami.. Sejak bermulanya pertubuhan ni sampai la sekarang.. dulu yang macam cuak cuak je.. sekarang dah macam pro pro pulak.. hahaha..

tapi pengalaman mengajar kita kan.. kami pon pernah buat persembahan kat menteri .. buat persembahan pada ribuan penonton.. *macam tak caya je kan??
tapi itu lah hakikatnya.. persembahan pada hari konvokesyen IKM/KKTM PERDANA 2011:D

so korang tengok la gambar gambar kami yang dijadikan kenangan sampai la sekarang :)

Kami pada hari konvokesyen :D

Persembahan pada ribuan penonton :)

Suma posing baik punya :P

Kesemua Ahli An naim :')

Ini lah kami semua :D

so semua ni adalah kenangan yang tidak boleh dilupakan..
wee~

1 comment:

Ko ko komen lerr... :D

Sila klik ek..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...