I love mushangz HUYOO!! .

Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa

PengikutKu Yang Setia

Friday, December 16, 2011

SOO YOUNG :D

aku pon minat gak k-pop ni.. dia ni perempuan.. hohohoh
sorang je yang aku minat..dari kumpulan SNSD or girl generation..
dia adalah soo young.. :D

aku tengok dia ni pon sejuk je mata memandang.. comel pon ade.. hee~

ni ade biodata si Soo young.. *siap ade biodata lagi.. hihiih



Birth Name: Choi Soo-young (최수영)

English Name: Summer Choi (썸머 최)

Nicknames: Shik shin (God of food), NaSoo (interrupter), DJ Syoung

Date of Birth: February 10, 1990

Bloodtype: O

Sibling(s): 1 older sister (Choi Soo-jin)
Position: Supporting Vocalist/Lead dancer

Language: Korean (Fluent), English, Chinese (Basic), Japanese (Fluent)

Specialty: Dance, Eloquence, Acting

Casted: 2000 SM Open Audition | 2002 Korea-Japan Ultra Idol Duo Audition

Training: 6 Years 3 Months

School: Jeongshin Girl’s High school (정신여자고등학교) | ChungAng University

nak tengok tak aksi aksi yang membuatkan aku tergoda.. :P

Comel kan.. ;D

Tapi bagi aku.. SI DIA yang mampu menenangkan diri aku..
SI DIA la yang paling comel.. Si DIA juga la aku sayang sampai bila bila.. wee~

No comments:

Post a Comment

Ko ko komen lerr... :D

Sila klik ek..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...