I love mushangz HUYOO!! .

Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa Suka Duka Ceria Sedih Gembira Riang Tertawa

PengikutKu Yang Setia

Thursday, February 23, 2012

Mana Dapat Nama 'MUSHANG' bang?

Hee.. untuk pengetahuan.. nama mushang ni berasal dari perkataan musang..

mana datang lak tu bang??

Datang nya dari kayangan bersama puteri yang cantik jelita.. ok.. itu mengarut.. :P
hahaha

sebenarnya datang apabila.. seorang kawan yang amat rapat.. yang mengelarkan diri saya si musang.. sebab dier tanya nak bg panggilan apa yek.. saya pon cakap la panggil musang.. lepas di tengok2 kan muka saya.. dier pon cakap.. ' a,ah la.. ada muka macam musang'

dan saya pon ambik la gelaran itu sebagai penanda aras saya.. cececehh~
jadikan sebagai samaran saya.. :)

dier sorang je panggil saya si musang..

dan dijadikan perkataan itu unik dan tak dipakai oleh sesiapa.. saya letak la MUSHANG.. kadang kadang jadi MUSHANGZ.. tapi kebanyakkan jadi sebagai ID je.. hihihi

p/s: dier itu sekarang adalah orang yang saya sayang... teramat sayang.. :')

2 comments:

Ko ko komen lerr... :D

Sila klik ek..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...